Songbird pt. XII

Ik keer terug naar Alice in Chains. Want met Mike Starr of Mike Inez, Layne Staley of William DuVall, in al hun vormen: ik kan er niet rond. Ik wou eigenlijk maar één liedje per band opnemen in Songbird, maar voor sommige bands moet een mens gewoon een uitzondering maken 😉

Een ode aan Layne Staley van het nieuwe Alice in Chains (met Elton John op de piano, als ik mij niet vergis). Dat idee alleen al maakt het de moeite waard. Een beetje een weemoedig en melancholisch sfeertje, maar, oh, zo schoon, waar mijn hart telkens weer een klein beetje van smelt.

Learning how to love me, pt. XXXVIII

Learning how to love me, pt. XXXVIII

Geef een reactie

