Songbird pt. XI

Boudewijn De Groot dus, vandaag (skippen naar 1:45, trouwens). Wegen, om specifiek te zijn. Ik heb daar niet zoveel aan toe te voegen. Behalve een stukje uit de tekst:

Al ben ik meer dan eens de weg kwijt
En rij ik hele einden om
Al zou ik niet weten waar je woont
Ik ben op weg om jou te vinden
Dus wees gerust vannacht ik kom

Ik zal eindeloos blijven reizen
Zelfs al mis ik de laatste trein
Ik wil alleen maar bij je zijn

Learning how to love me, pt. XXXVII

Learning how to love me, pt. XXXVII

3 thoughts on “Songbird pt. XI

Geef een reactie

