Songbird pt. IX

Omdat ik zoveel verloren tijd heb in te halen en ik ergens in een lade van mijn brein nog inspiratie had liggen voor nog een Songbird, maak ik er nog maar eentje.

Eentje die (nog maar eens) getuigt van de zwerfdrang. Het ramblin’ syndrome, zo u wil.
Mijn liefde voor Something Corporate dateert van zo’n 10 jaar geleden – het cliché dat de bands uit je puberteit je tekenen voor de rest van je leven, klopt meer dan eens wat mij betreft – en de leadzanger is intussen twee projecten verder, maar hun optreden op Werchter is nog steeds één van de beste concerten die ik ooit zag. Naar het schijnt springt Andrew McMahon nog steeds even levendig op zijn piano en ik hoop dat nog eens te kunnen aanschouwen, maar dat zien we later wel. Tot dan laaf ik mij aan alles wat Something Corporate te bieden heeft (en occasioneel ook wel aan die andere projecten van de zanger), maar vooral aan I Woke Up In A Car.

I’ve never been so lost, I’ve never felt so much at home
Please write my folks and throw away my keys
I woke up in a car

I met a girl who kept tattoos for homes that she had loved
If I were her I’d paint my body until all my skin was gone

(Play. Rewind. Play.) maal, u kunt het raden, duizend en zelfs een miljoen.

Learning how to love me, pt. XXXIII

Learning how to love me, pt. XXXIII

 

Geef een reactie

