Kleine update

Gewoon om even te laten weten dat ik nog leef. En nog steeds bezig ben. Maar dat masterpapers nu even al mijn tijd in beslag nemen. Dus snel een muziekje of twee waar ik vrolijk van wordt (meteen ook een kans om Learning how to love me – alweer – wat in te halen). Over twee (of drie) vliegen in een klap gesproken. In het Portugees, want hoe langer, hoe mooier ik die taal ga vinden. Vroeger vond ik ze zo hard klinken, omdat alle klinkers wel lijken ingeslikt – vooral dan bij het Portugees uit Portugal. Maar hoe langer, hoe meer ik me gewaar wordt van de zachtheid die onder dat stugge uiterlijk verscholen ligt. Noem het een ruwe bolster met blanke pit.

Learning how to love me, pt. XXVII

Learning how to love me, pt. XXVII

Geef een reactie

