Kleine update III

Voor zij die er nog steeds een WK-kater op zouden nahouden: geniet van Neymar die even opduikt. 😉 En nu voor echt: omdat het niet altijd Michel Telo moet zijn. En ik van dit liedje ook instant vrolijk word, zelfs al slaat de tekst op even weinig als die van Michel Telo. Omdat ik er – uiteraard – een even duivels plezier in vind dit door de speakers van mijn auto te knallen. En het Portugees (taal) is en Braziliaans (land), dat hoeft niet eens meer gezegd.

Learning how to love me, pt. XXIX

Learning how to love me, pt. XXIX

Geef een reactie

