Kleine update II

En daar is alweer die liefde voor talen (of Portugees). Ik zou wel helemaal smelten. Deze is niet voor iedereen weggelegd (what the hell, de vorige ook niet, en de volgende ook niet). Omdat – nu ik eindelijk mijn rijbewijs heb en geen rekening hoef te houden met wie naast mij zit – ik er een duivels plezier in vind om dat liedje in de auto te luisteren. In de volle zon en voor het rode licht de ramen open zetten en de volumeknop tijdelijk open draaien: genieten.

Learning how to love me, pt. XXVIII

Learning how to love me, pt. XXVIII

Geef een reactie

