Spice Girls

Bon, het schijnt dat (een groot deel van) mijn vrienden morgen op kamp vertrekken. Ik kan niet mee, want: thesis. So much feels. De rest van de maand zonder (een deel van) mijn vrienden! Wat doet een mens dan? In mijn geval:

1. Hard aan mijn thesis werken, zodat het verdomde ding EINDELIJK eens afraakt.

2. Een beetje oefenen met de auto, alleen, nu dat zuur verdiend rijbewijs in de zak zit. Voor mocht dat later op de maand misschien van pas komen.

3. Mijn vrienden missen.

4. Keihard onderstaand filmpje opzetten en zo wat er nog rest van mijn muzikale reputatie op het spel zetten (wat ik al niet over heb voor jullie). Gewoon. Zomaar. Omdat we dat altijd luidkeels meebrullen als dat passeert op de radio en we allemaal in de Fiesta-Mobiel zitten. Ik hou niet eens van de Spice Girls. Ook vroeger niet. En toch kweel ik mee. Want stiekem zijn wij wel meiden met pit 😉

5. Op ouderdag op bezoek komen (tiens, dat rijbewijs…). Ik eis aandacht van jullie allemaal tegelijk, dus zie maar dat al het werk al gedaan is tegen dat ik toekom!

Bon, ik wens jullie veel succes ginder ver. En hopelijk regent het niet te veel.

Waterpret

Waterpret

Verzuip niet. En ik zie jullie de 27ste! BE PREPARED (en liefst ook nog heel enzo, als het even kan)!

Love you!

Geef een reactie

