Good Charlotte – We Believe

Some things never change. Mijn liefde voor Good Charlotte, bijvoorbeeld. Eén van die bands uit mijn tienerjaren. Ik mag dan al niet van al hun albums evenveel houden – okay, eigenlijk is er maar één dat ik echt niet geslaagd vond – ik heb echt een soft spot voor die gasten (vooral voor Benji & Joel – I fear that crush may never go away).

En gezien ik nog wat in te halen heb, een kei nostalgisch filmpje bij de volgende learning how to love me (kleine stapjes, maar ze zijn er). Platgedraaid toen ik in het vijfde middelbaar zat, zo ongeveer (en daarna ook nog). En my god, ook dat is al zo’n 10 jaar geleden. De tijd vliegt, ik word oud.

Learning how to love me, pt. XVI

Learning how to love me, pt. XVI

Geef een reactie

