Omdat je dat al wel eens durft vergeten

Nog eens Jack’s Mannequin. Die mannen zijn goed! Andrew McMahon weet gewoon echt goed soms hoe de dingen te zeggen. Heel simpel. Uit The Resolution, kort en krachtig:

I need light in the dark
As I search for the resolution

Als ik dat allemaal hoor, zo, soms denk ik dan (ook Jack’s Mannequin, uit The Mixed Tape):

It’s like I wrote every note with my own fingers

Kon ik dat maar. Maar dat kan ik niet. Gelukkig weet ik dat, dus geeft het niet. En blijf ik hier nog maar even door ploeteren. Over mezelf graag zien en zo. Good enough for now.

Learning how to love me, pt. VI

Learning how to love me, pt. VI

Geef een reactie

