Zwemmen

Nu ik zo meteen al een paar weken heb in te halen om mijn eigen quotum te halen, profiteer ik daar maar van om te beginnen met woorden van anderen. Woorden waar ik mezelf in lijk te vinden, die mij troost bieden. Muziek. Want muziek is alles. No questions asked, muziek is het vangnet wanneer je even niemand kan of wil bereiken. Nulla vita sine musica. Want muziek prutst dat laatste restje weerstand weg, opdat je zou uithuilen. Muziek lucht op. Muziek maakt blij. En zoveel meer.

En omdat ik echt wel niet zo ver ben gekomen om nu op te geven.

Learning how to love me, pt. IV

Learning how to love me, pt. IV

Uit Swim van Jack’s Mannequin:

You gotta swim
Swim for your life
Swim for the music that saves you
When you’re not so sure you’ll survive
You gotta swim
And swim when it hurts
The whole world is watching
You haven’t come this far to fall off the earth

[…]

You gotta swim
Swim in the dark
There’s no shame in drifting
Feel the tide shifting
And wait for the spark
You’ve gotta swim
Don’t let yourself sink
Just find the horizon
I promise you it’s not as far as you think

[…]

Just keep your head above

Swim

Geef een reactie

