The resolutions, pt. II

In navolging van mijn voornemen voor dit jaar en het bijhorende Instagramproject, lanceer ik Learning how to love me in 52 weeks nu ook hier, op mijn blog. Gewoon, omdat ik altijd graag geschreven heb. En omdat dat altijd redelijk vlot ging, en mensen me zeiden dat ik dat goed kon, schrijven, en dat ik de juiste woorden wist te vinden. Maar nu ik een thesis of twee uit mijn vingers moet schudden (let’s face it, tegenwoordig schudt je woorden niet meer door middel van een balpen op papier, maar vloeien ze rechtstreeks naar een scherm door middel van vingeraanslagen op toesten), wilt dat allemaal niet meer zo vlotten. Dus, om er weer wat plezier in te vinden, leek een wekelijks postje mij geen slecht begin. En misschien ook wel om niet het gevoel te hebben dat die thesissen het enige zijn waar ik voor leef, momenteel. Om de druk er zo nu en dan weer wat af te halen. Misschien helpt het me zelfs, onderweg, om nog wat mijn zelfbeeld op te krikken. Niet dat ik daar al niet aan gewerkt heb sinds mijn tienerjaren (ook wel gekend als the super awkward years en een absoluut dieptepunt wat dat zelfbeeld betreft, maar daar ben ik vast geen uitzondering in), maar niet genoeg, zo blijkt. En gezien ik daar wat aan wil veranderen. Waar anders te beginnen dan waar je op z’n minst niet slecht in bent?

Dus. Vanaf nu. Elke week een post. Hoe klein en betekenisloos ook. Soms mijn woorden. Soms die van anderen (want woorden verliezen soms de weg naar mijn hoofd, of ik verlies de weg naar de juiste woorden). Ik denk vergezeld van de bijhorende foto van die week. Dat maakt natuurlijk dat ik wat heb in te halen, maar ook dat ik gelijktijdig mijn projectje/voornemen kan afronden.

Dus hier is op dat ene doel bereiken: learning how to love me. In 52 weken. En evenveel blogposts. Challenge accepted.

Learning how to love me, pt. III

Learning how to love me, pt. III

Geef een reactie

